logo mobiel
Locatie: Home | Kennisbank | Vezels

Vezels

Door: Lisa

Een gezonde spijsvertering heeft voldoende voedingsvezels nodig om goed op gang te blijven. Vezels zorgen ook voor een verzadigd gevoel in je maag. Het advies is om dagelijks zo'n 30 to 40 gram voedingsvezels binnen te krijgen. Daar kun je voor zorgen door volkoren producten, groente, fruit en peulvruchten in je voedingspatroon dit zijn natuurlijke bronnen die veel vezels bevatten. Dat komt omdat voedingsvezels met name voortkomen uit de celwand van planten.

Ga hier terug naar de kennisbank

Interessante artikelen voor een koolhydraatarme levensstijl:

Sla wraps
Recept: Sla wraps

Vandaag eet ik deze gemarineerde kip met pittige pindasaus op mijn ala wrap. Lekker fris door de dun gesneden groenten en knapperige sla. Lees hier verder: Sla wraps

Ervaring Marleen koolhydraatarm dieet
Ervaring Marleen koolhydraatarm dieet

Marleen volgt al meer dan 8 jaar het koolhydraatarm dieet. Lees alle ins en outs van haar ervaring met koolhydraatarm eten. Lees hier verder: De ervaring van Marleen met het koolhydraatarm dieet

Beginnen met koolhydraatarm eten
Beginnen met koolhydraatarm eten

Beginnen met koolhydraatarm eten is niet moeilijk Lees hier verder: Beginnen met koolhydraatarm eten - hoe, wat en waarom

Meer waardevolle informatie ontvangen?

Ontvang nu de laatste updates over het koolhydraatarm dieet in je mailbox.

Socials - Like ons!

low carb recepten